LANCIA DELTA HF Integrale

Rocznik:
Przebieg:
Silnik:
Moc:
VIN:

1993
130 000 km
2000 ccm
215 KM
ZLA831AB000581146

Cena: na zapytanie

LANCIA DELTA HF Integrale

Lancia Delta HF Integrale to legendarny samochód rajdowy, który zdominował Rajdowe Mistrzostwa Świata w latach 80. i 90. XX wieku. Model ten był produkowany w latach 1986-1994 i dostępny był w różnych wersjach, różniących się mocą silnika i wyposażeniem.

Oto kilka ciekawych faktów na temat Lancii Delty HF Integrale:

  • Zdobyła 6 tytułów mistrzowskich w Rajdowych Mistrzostwach Świata wśród konstruktorów (1987-1992)
  • Zdobyła 4 tytuły mistrzowskie w Rajdowych Mistrzostwach Świata wśród kierowców (1987-1991)
  • Wygrała 46 rajdów WRC
  • Jest uważana za jeden z najlepszych samochodów rajdowych wszechczasów

SILNIK

  • Pojemność: 1995 cm³
  • Typ: benzynowy, rzędowy, 4-cylindrowy
  • Doładowanie: turbosprężarka Garrett T3
  • Układ rozrządu: DOHC, 16 zaworów
  • Moc maksymalna: 215 KM
  • Maksymalny moment obrotowy: 310 Nm 

WNĘTRZE

Wnętrze Lancii Delta pierwszej generacji z 1993 roku z silnikiem 2.0 litra jest dość przestronne i komfortowe. Fotele są wygodne i dobrze wyprofilowane, a ilość miejsca na nogi i głowę jest zadowalająca. Deska rozdzielcza jest prosta i przejrzysta, a wszystkie elementy są łatwo dostępne. Materiały wykończeniowe są dobrej jakości, a montaż jest solidny.

FELGI I KOŁA

Oryginalnie Lancia Delta 1 generacji z silnikiem 2000 cm³ była wyposażona w felgi aluminiowe 15-calowe o wymiarach 6,5J x 15 ET42. Koła miały opony w rozmiarze 195/60 R15.

W zależności od wyposażenia, Lancia Delta 1 generacji z silnikiem 2000 cm³ mogła być również wyposażona w felgi stalowe 15-calowe o wymiarach 5,5J x 15 ET42. Koła miały opony w rozmiarze 185/65 R15.